AdministrationCharacterFaithlornManchesterLondonFlood & Games
My links
Somebody is waiting for you
RETROUVE ICI LES RP LIBRES QUI ATTENDENT DES JOUEURS MOTIVES

FAITHLORN, PUB 20 days in England seulement
Alyona Merinova : Je vous propose un RP pour que l'on se présente tous et toutes. Ca va nous permettre de nous intégrer plus facilement je pense. Et puis, on n'a pas encore de RP entre nous c'est dommage. Je vous attends toutes et tous !

A break in the public garden 4 joueurs maximum autorisés
Audrey Duval : Je vous propose un petit moment de détente dans le parc après ma journée de travail. Je suis actuellement en train d'observer la nature qui m'entoute depuis le banc où j'ai pris place. Colton B. Turcotte m'a rejoint. Il reste donc deux places disponibles si vous le souhaitez. Ce n'est pas réservé qu'aux francophones!

Si tu as créé un RP libre et qu'il est sans réponse, tu peux cliquer ici: Proposer un RP.
Pense également à nous prévenir quand ton RP a suffisamment de joueurs.

✈ 20 Days in England

Accès dès ta validation
C'est le groupe incontournable où tous les membres seront obligés de passer au moins une fois. Tu seras ajouté à ce groupe dès ta validation. Il te donnera accès à la zone pour RP suivante: « The First Place where I was living », c'est-à-dire le village de Faithlorn et ses alentours ainsi que la partie « A Votre Arrivée » dans la catégorie « My Second Destination - Manchester ». En étant dans ce groupe, tu seras placé dans une famille d'accueil qui sera là pour te faire découvrir les joies de la vie anglaise. L'idée est de t'intégrer petit-à-petit à la vie britanique ainsi qu'à la langue de Shakespeare en jeu.    

✣ 6 Months among Us

Accès à partir d'1 RP terminé
Tu as déjà passé un peu de temps à Faithlorn et la campagne anglaise n'a plus de secret pour toi. Ton arrivée et ton intégration dans la vie des britaniques se sont bien passées et il est temps pour toi de voler de tes propres ailes. Direction donc ta seconde destination, la ville de Manchester, où tu pourras commencer ta nouvelle vie (suivre des études, exercer un métier ...). Ton entrée dans ce groupe t'ouvrira la totalité de la catégorie RP « My Second Destination - Manchester ». Bien sûr tu gardes les accès précédents et contact avec ta famille d'accueil si tu le souhaites.   

๑۩๑ Almost British

Accès dès 4 RP terminés
Bravo ! Tu as fait tes preuves en tant que nouveau citoyen anglais (enfin si on peut dire car tu n'as pas encore la nationalité anglaise mais ça ne saurait tarder). Aujourd'hui la langue et la civilisation anglaises n'ont plus de secret pour toi. Il te reste un rien d'accent mais cela fait tout ton charme auprès des britaniques. Il est temps pour toi de découvrir une nouvelle partie de l'Angleterre que tu n'as pas encore eu l'occasion de visiter, Londres. Ton arrivée dans ce groupe te permet maintenant de pouvoir RP dans la catégorie « My Third Destination - London & Anywhere ». Tu vas pouvoir maintenant retourner dans ton pays natal mais pas seulement puisque tu pourras aussi découvrir le monde et voyager en Angleterre. Comme précédemment, tu continues à avoir accès aux lieux qui t'ont été ouverts.

☂ God save the Queen

Test RP ou achat de la Carte d'identité
C'est le groupe de tous les personnages ayant la nationalité anglaise. Rappel: Il ne vous ai pas permis lors de votre inscription de créer ce type de personnage (hors dérogation après test RP de votre niveau d'anglais). Seuls les personnages ayant obtenu la nationalité anglaise après être passés par le groupe « Almost British » et les multicomptes sont autorisés à faire parti de ce groupe. Il vous donne accès à toutes les catégories pour RP. A savoir: vous pouvez créer un personnage qui sera famille d'accueil pour aider un nouveau membre lors de son arrivée en Angleterre.

Sarah Delaware
BEST PLAYER

Lyov Vassilieff
BEST VOTER

Koon Lee Lyn
BEST MEMBER
W-Hell Come  AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Faithlorn, English learning RPG for beginners

Welcome & Bienvenue sur Faithlorn cher Invité
We're currently in April 2016 into the game.
Nous sommes actuellement en Avril 2016 dans le jeu.

Gorgeous evening at the pub (open)
 :: My Third Destination - London & Anywhere :: Other Places - Autres Lieux :: Old Memories

Aller à la page : 1, 2  Suivant
My total of posts : 605
My Pounds (£) : 753
I arrived in Faithlorn on : 07/09/2015
I'm currently living in : Manchester where I own my shop, Adhi's shop
Simply me

About my Life

In french for this part only - Elle a 29 ans depuis le 1er novembre 2015 ► Sa famille est arrivée d'Inde depuis cinq générations ► Elle aime sa famille mais leur ment sur son métier ► Elle n'a eu que deux petits amis dans sa vie dont un quand elle avait 6 ans ► Elle déteste qu'on la force à faire quelque chose qu'elle ne veut pas et peut décider de faire tout son contraire ► Comme sa famille, elle est très fier de ses origines ► Elle était très douée dans les études mais n'a pas pu faire ce qu'elle voulait ► Enfant elle avait peur des monstres, elle se pose encore la question de leur existence par moment ► Elle sait danser de manière traditionnelle et participe parfois à des manifestations dans sa communauté ► Elle possède une boutique dans le fameux et célèvre centre Arndale

Elle est plusieurs fois tata et adore ses neveux et nièces ► Ils sont huit frères et soeurs dans la famille d'Adhira et elle est l'avant-avant dernière ► Elle était amoureuse d'un jeune homme anglais lorsqu'elle avait 22 ans malheureusement celui-ci l'a trompée après trois ans de relation ► Elle adore le thé et en boit au moins deux à trois tasses par jour ► Elle est toujours souriante même dans les pires moments.

My Relationships

Isha Gajiwala: Isha et moi, nous sommes promis l'un à l'autre depuis notre tendre enfance. Nos parents ont prévu notre mariage depuis de nombreuses années et pourtant, bien que je respecte mes origines et ma cultures, je n'ai pas pu épouser Isha. Je me suis enfouie car je ne voulais pas que l'on décide de mon avenir sans me demander mon avis. Aujourd'hui, il vit dans le même immeuble et ça me fait très peur.

Philip Dyers: J'ai rencontré Philip lors d'une soirée arrosée, le deuxième jour de la nouvelle année. Je n'aurais jamais imaginé qu'une rencontre puisse bouleverser autant ma vie. Ce soir là, il m'a traité comme une véritable princesse. Jamais un homme n'avait eu de geste aussi attentionné envers moi. Aucun de nous ne se rend vraiment compte de ce qui se passe pour le moment.

Ann Rosenwood: Lorsque Philip et moi nous nous sommes rencontrés on s'est tout de suite plu. Seulement les choses entre nous ne sont pas simples de par nos origines mais aussi de par notre entourage. Ann est l'ex fiancée de Philip. Elle est complètement histérique ! Je ne sais pas ce que donnera l'avenir mais je sens qu'elle ne me facilitera pas les choses.
My origins
Credit(s) : (c) Piichou, Tumblr
My other Faces : Lizbeth, Sylvia, Sonniya, Sarah & Agatha

Dear Diary

« More about Me »
All about my objects & Inventary:

Adhira Kmahil
I'm the owner of the Adhi's Shop
Dim 3 Jan - 22:38
Gorgeous evening at the pub
Ouvert à ceux qui le souhaite

We were at the beginning of the new year 2016. My friends had been far away from England into another country. I couldn't spend some time outside or far away from here so I staid into Manchester. Alone, I decided to go to the pub "the Knott", a place I loved spending some time with my friends or not. I took my keys and got out of my apartment. I went to the Knott by bus it was the easiest way to go there from my home. After a little walk I arrived.

I looked into the pub. There was not a lot of people, I thought. We were during the evening of the second day of 2016 and the pub was quiet. I went near the bar and sat on a bar chair. A barman went in front of me and asked me what I wanted to drink. Usually I didn't drink alcohol but I wanted something strong for this evening. I asked a glass of Scottish Whisky "on the rocks", it would be better. As I was waiting my glass, somebody sat next to me on the another bar chair at my right. I smiled to him/her as I looked at his/her direction.

Piichou (c) 2015 -

_______________๑۩۞۩๑_______________

--------------------------------

Welcome to my world ! Adhi's Shop, somewhere you can find anything you want. I think you already saw it, I'm Indian from origins and proud to be.
Revenir en haut Aller en bas
My total of posts : 277
My Pounds (£) : 665
I arrived in Faithlorn on : 08/05/2016
This is my face
England
Credit(s) : White Rabbit (avatar), Solosand (signature), Tumblr (gifs)

Dear Diary

« More about Me »

Philip Dyers
God save the Queen
God save the Queen
Lun 13 Juin - 16:44
RP with Adhira and open

Second day of 2016 during the evening. I arrive in Manchester after two weeks aboard, on the sea. My friends are far away from the city because of the new year but I want to get out to celebrate it. I arrive first at my apartment and put my luggage into my room. I change my clothes, take my keys, and leave the apartment where I'm living alone. I take the metro and arrive in the city center.

I don't have any idea where to go when I arrive in the city center. I'm simply walking but after a while I find a pub in which there is a good atmosphere. I enter into the warm place and find a young woman who's sitting at the bar. I think it's a good idea to take a drink. I sit next to her.

- Good evening. May I? It's quite cold outside, we're better here. I order a drink to the barman. - One bier please. As I'm waiting for my bier I present myself to the young lady. - I'm Philip.

When I'm presenting myself the barman brings our two drinks. I take my bier and put it in the air. I look at the lady and propose to drink to our meeting. - I know it's the new year but I propose you to drink to our meeting. Cheers ! After saying it I drink a sip of bier.

Piichou (c) 2015 -

«Phlegm» made in Britain
Simply me

About my Life

In french for this part only - Elle a 29 ans depuis le 1er novembre 2015 ► Sa famille est arrivée d'Inde depuis cinq générations ► Elle aime sa famille mais leur ment sur son métier ► Elle n'a eu que deux petits amis dans sa vie dont un quand elle avait 6 ans ► Elle déteste qu'on la force à faire quelque chose qu'elle ne veut pas et peut décider de faire tout son contraire ► Comme sa famille, elle est très fier de ses origines ► Elle était très douée dans les études mais n'a pas pu faire ce qu'elle voulait ► Enfant elle avait peur des monstres, elle se pose encore la question de leur existence par moment ► Elle sait danser de manière traditionnelle et participe parfois à des manifestations dans sa communauté ► Elle possède une boutique dans le fameux et célèvre centre Arndale

Elle est plusieurs fois tata et adore ses neveux et nièces ► Ils sont huit frères et soeurs dans la famille d'Adhira et elle est l'avant-avant dernière ► Elle était amoureuse d'un jeune homme anglais lorsqu'elle avait 22 ans malheureusement celui-ci l'a trompée après trois ans de relation ► Elle adore le thé et en boit au moins deux à trois tasses par jour ► Elle est toujours souriante même dans les pires moments.

My Relationships

Isha Gajiwala: Isha et moi, nous sommes promis l'un à l'autre depuis notre tendre enfance. Nos parents ont prévu notre mariage depuis de nombreuses années et pourtant, bien que je respecte mes origines et ma cultures, je n'ai pas pu épouser Isha. Je me suis enfouie car je ne voulais pas que l'on décide de mon avenir sans me demander mon avis. Aujourd'hui, il vit dans le même immeuble et ça me fait très peur.

Philip Dyers: J'ai rencontré Philip lors d'une soirée arrosée, le deuxième jour de la nouvelle année. Je n'aurais jamais imaginé qu'une rencontre puisse bouleverser autant ma vie. Ce soir là, il m'a traité comme une véritable princesse. Jamais un homme n'avait eu de geste aussi attentionné envers moi. Aucun de nous ne se rend vraiment compte de ce qui se passe pour le moment.

Ann Rosenwood: Lorsque Philip et moi nous nous sommes rencontrés on s'est tout de suite plu. Seulement les choses entre nous ne sont pas simples de par nos origines mais aussi de par notre entourage. Ann est l'ex fiancée de Philip. Elle est complètement histérique ! Je ne sais pas ce que donnera l'avenir mais je sens qu'elle ne me facilitera pas les choses.
My origins

Dear Diary

« More about Me »

Adhira Kmahil
Dim 3 Juil - 17:55

My bier arrived and a man sat next to me after asking me if it was possible for him to do. I smiled and answered him with a "yes". -« It's better than yesterday but yes it's still a little bit cold. »

He was nice looking and seemed to be quite sympathetic. As started to speak together, he presented himself. His name was Philip. I presented myself too. -« Nice to meet you Philip, I'm Adhira. »

He ordered a bier and proposed to drink to our meeting. I took my glass of Whisky and said "cheers" too. -« To our meeting. » I sipped my glass of whisky straight then ordered a bier.

I didn't have the habit to drink like that and the whisky was strong for me. I coughed during a few time. -« I'm sorry, I don't have the habit to drink. » I thought it looked strange to see.

Piichou (c) 2015 -

Welcome to my world ! Adhi's Shop, somewhere you can find anything you want. I think you already saw it, I'm Indian from origins and proud to be.
This is my face
England

Dear Diary

« More about Me »

Philip Dyers
God save the Queen
God save the Queen
Ven 8 Juil - 23:13
RP with Adhira and open

We do our presentations to each other. Her name is Adhira. I think it's a beautiful name from India or somewhere else. I look at her and smile before saying her "nice to meet" you too. - Nice to meet you Adhira.

As our drinks arrive, we both say "cheers" and drink. I only drink a sip of my bier but her, she drinks her whisky straight. I feel amused by this situation. She adds she doesn't have the habit to drink. I smile and laugh. - No, really? You seem to control the situation perfectly. she orders a bier.

I drink another sip of my bier and her bier arrives. - What happened to a lady like you to make her drink like that at the beginning of the year? She may be tells me it wasn't my business but I try. I don't know why but I like her company.

There is some music at the background. In the deep and dark part of the place a band is playing some rock music and sometimes pop one. I look at my neighbor of the bar. - Will you dance with me? I finish my bier, take her hand and bring her on the dance floor.

Piichou (c) 2015 -

«Phlegm» made in Britain
Simply me

About my Life

My Relationships

My origins

Dear Diary

« More about Me »

Adhira Kmahil
Ven 15 Juil - 22:55

As he told me nice to meet you, I answered to his tells by a smile. He really seemed to be nice. I didn't have the habit to see some European men like him. Usually, they didn't really care about me. After I drank my glass of whisky straight, he told me that I controlled the situation quite well. My cheeks turned in red.  -« That's nice but don't tell such a thing just to be nicer. » He really didn't have to do this to be.

Then my bier arrived. I took it and brought it next to me, in front of me but nearer. He looked at me during a while and finally asked me what happened to me to begin to drink this evening. I thought about it for a while before answering. -« It's a long story... I don't want to bother you with my problems. » It was true. I didn't like to tell anybody about my problems and moreover when it was family problems.

After my answer there was a break, a little but deep silence. Philip broke the silence and asked me if I wanted to dance with him. I looked at him with a questioning face. -« I'm not really what we could call a good dancer. » But as I told this he took my hand and brought me on the dance floor.

When we arrived there, we were the only ones who came on the dance floor. He started to dance and trying to convince me to do the same. -« No, really if you see me dancing, you will never look at me the same. » I returned to the bar and drank my bier.

Piichou (c) 2015 -

This is my face
England

Dear Diary

« More about Me »

Philip Dyers
God save the Queen
God save the Queen
Dim 24 Juil - 15:54
RP with Adhira and open

I like her company. She's nice and pretty. I try to know a little bit more about her but she seems to be shy. As she tells me she doesn't want to bother me, I answer at my turn: - You'll not bother me I like long stories.

She tells me she doesn't have the habit to drink but she turns into red when I say to her she seems to know what she's doing. I don't answer to her shy attitude but think she's cute like that. When I ask her to dance with me she says she's not a good dancer. I think she's lying she seems to be a dancer when you look at her. - Come one, I'm not one either. I bring her on the dance floor but she returns to the bar. When I follow her and join her she's drinking another glass of bier.  

- You simply want me to hunt you, won't you? I wait her glass finished and take her with me. - Alright, I will. We're going to the dance floor for the second time and I don't let her this time. - I'm sorry for I've done but it's the first day of the new year. I take her hands and put them in the air. We're now dancing.

We dance during quite a long time before returning to the bar. I order two glasses of whisky. - Maybe you're a little bit thursty. The glasses arrive and I look at her before drinking my glass of whisky straight. - We're almost the same.

Piichou (c) 2015 -

«Phlegm» made in Britain
Simply me

About my Life

My Relationships

My origins

Dear Diary

« More about Me »

Adhira Kmahil
Dim 7 Aoû - 18:20

If my family saw me with an European they would die without any moment to think about it. I didn't have the permission to be in a bar but I didn't care. I never really about what they told me to do or not to do. It wasn't at that time I would start. -« Alright. It's just family's story, Indian family story more precisely. It's quite complicated. » I didn't add anything else. Europeans couldn't understand what I was living as an Indy.

As I went back next to the bar, the beautiful British man followed me. I laughed when he sat next to me and asked me I wanted him to hunt me. -« I never understood you British men, you're so strange in a way. » He seemed not to want to let me alone for the evening. Well, why not, I didn't have anything else to do without my friends in the country.  

As we finished our second drinks, he brought me for the second time on the dance floor. I didn't try to escape this time, he would never let me go back there. -« Don't be sorry, you're right we're at the beginning of the new year, what do we care? » We started to dance together. He was quite good dancer finally and I think he saw that I wasn't really a bad dancer.

We went back to the bar. He said me he thought I was thirsty. Yes, he was true. I didn't know how much time we spent on the dance floor but it was really joyful. Our drinks arrived. -« Thank you. » As looked at him before having a sip of my whisky. He drank his drink straight and said we were almost the same. I laughed. -« It seems, yes. » I took my glass of whisky and drank it straight too. Then I ordered two biers, one for my neighbor and one for me. When the biers arrived I took mine and put it on my face. I laughed again. I didn't have the habit to drink so much.

Piichou (c) 2015 -

This is my face
England

Dear Diary

« More about Me »

Philip Dyers
God save the Queen
God save the Queen
Mar 16 Aoû - 1:27
RP with Adhira and open

She thinks I don't care about her or her story but I told her I cared. I like her and spending some time with her. She doesn't look like any woman I crossed the way and I like it. She doesn't only see into me a pretty man, she really enjoys our moments. When she tells me that the problem with her family is complicated I smile her. - Family issues are in general not easy to understand or to follow. I don't want to upset her.

She goes back to the bar when I try to make her dancing with me and when she is arriving she says she doesn't understand british men. I look at her deeply astonished. - It's only because you don't know nice british men young lady. I smile her and bring her back to the dance floor. She can't escape for this time. I say her I'm sorry because I think I need to ask her some excuses. She didn't have the choice in a way.

We're now dancing together. She is pretty good at dancing and I see it. She lied to me when she told me she was a bad dancer but I don't notice her. - I prefer to see you like that pretty lady. We're dancing and go back to the bar then.  

We're starting to drink pretty much. I'm conscious of this. She doesn't have the habit to drink that much and it finally appears that she didn't lie when she told me that. She takes her bier and I'm looking at her with a questioning face when she spills her bier on her face. I take her hand and I approach her nearer from me. I take a napkin and wipe her face gently. I'm a gentleman. - You're cut when you're doing such a think but I think you better wipe you. I ask a glass of water to the barman and give it to her as she is sitting on my legs. - Water will be your friend for the moment. I pass my hand into her hairs.

Piichou (c) 2015 -

«Phlegm» made in Britain
Simply me

About my Life

My Relationships

My origins

Dear Diary

« More about Me »

Adhira Kmahil
Mar 23 Aoû - 21:59

I never be drank before this evening. I don't really know why I did this, I never drank that much before so why did I do such a thing? I didn't know. There were so many years I was trying to be someone else. As I told about family issues, Philip told me that these kind of issues never be easy. -« Really, you don't have any idea of the difficulties I have. » I was looking at him but I turned my look straight.

We finally danced together during a long time. I don't know how much but during a long period. I liked to be with him. He didn't look at me like only an Indy, and I liked to be just a woman as anybody else. I didn't answer to his answer about the fact I never understood British men. But in a way he had been true. I didn't know really nice British men excepted my friends.

We finished our dance and we took the direction of the bar. I was quite thirsty and we ordered several drinks. I didn't know what I was doing indeed and we can see it with my absurd action. I spilled my bier on my face. Well, I couldn't recognized myself anymore. I felt a little bit shy and idiot. -« I'm sorry I don't know why I did such a thing. » But the man who was with me had been a really nice gentleman. He took some things, as napkins, and wiped me.

In order to help me he put me on his legs. It was quite comfortable but not very recommended for my ethnicity. He also put his hand into my hair. I stepped back. -« Well, I'm sorry it's not a good idea. » I tried to escape from his embrace but I didn't have the strength, I was too drunk. As he was looking at me and I still was on his legs I smiled and said. -« You're a wise man and a gentleman. » I hugged him. I was really too drunk.

Piichou (c) 2015 -

This is my face
England

Dear Diary

« More about Me »

Philip Dyers
God save the Queen
God save the Queen
Mer 31 Aoû - 21:09
RP with Adhira and open

I never met such a woman. She said I don't know the difficulties she has with her family. I a way she's right I don't know her family and her story but the thing I know is that families are not easy in any way. - The thing I know is that your story upsets you. I don't know her but she's attaching.

Our dance was finished when we go to the bar of a new time. She seems to be thirsty but when she takes the glass of bier she spills on her. After her gesture she says me she doesn't know why she did it. - Never mind, it's only for you. I smile her and start to help her by wiping her. She's beautiful. I put a hand into her hairs but when I do that she steps back saying it's not a good idea. I understand but when tries to go away from me she hugs me. I hug her too but I'm lost now.

After she hugged me, I stare at her. I'm not saying anything. I'm also drunk and start to be too drunk too. I pass my hand into her hairs for the second time. She still is on my legs. As I look at her I kiss her briefly. I know I don't have the permission to do it but the alcohol and the situation are too strong to resist. I don't know what will be her reaction but I tell my excuses to her forward. - I'm sorry, I don't know why I did it. I'm afraid about her reaction now. When I think about her reaction when I put hand on her hair ...

Piichou (c) 2015 -

«Phlegm» made in Britain

Dear Diary

Contenu sponsorisé
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant