AdministrationCharacterFaithlornManchesterLondonFlood & Games
My links
Somebody is waiting for you
RETROUVE ICI LES RP LIBRES QUI ATTENDENT DES JOUEURS MOTIVES

FAITHLORN, PUB 20 days in England seulement
Alyona Merinova : Je vous propose un RP pour que l'on se présente tous et toutes. Ca va nous permettre de nous intégrer plus facilement je pense. Et puis, on n'a pas encore de RP entre nous c'est dommage. Je vous attends toutes et tous !

A break in the public garden 4 joueurs maximum autorisés
Audrey Duval : Je vous propose un petit moment de détente dans le parc après ma journée de travail. Je suis actuellement en train d'observer la nature qui m'entoute depuis le banc où j'ai pris place. Colton B. Turcotte m'a rejoint. Il reste donc deux places disponibles si vous le souhaitez. Ce n'est pas réservé qu'aux francophones!

Si tu as créé un RP libre et qu'il est sans réponse, tu peux cliquer ici: Proposer un RP.
Pense également à nous prévenir quand ton RP a suffisamment de joueurs.

✈ 20 Days in England

Accès dès ta validation
C'est le groupe incontournable où tous les membres seront obligés de passer au moins une fois. Tu seras ajouté à ce groupe dès ta validation. Il te donnera accès à la zone pour RP suivante: « The First Place where I was living », c'est-à-dire le village de Faithlorn et ses alentours ainsi que la partie « A Votre Arrivée » dans la catégorie « My Second Destination - Manchester ». En étant dans ce groupe, tu seras placé dans une famille d'accueil qui sera là pour te faire découvrir les joies de la vie anglaise. L'idée est de t'intégrer petit-à-petit à la vie britanique ainsi qu'à la langue de Shakespeare en jeu.    

✣ 6 Months among Us

Accès à partir d'1 RP terminé
Tu as déjà passé un peu de temps à Faithlorn et la campagne anglaise n'a plus de secret pour toi. Ton arrivée et ton intégration dans la vie des britaniques se sont bien passées et il est temps pour toi de voler de tes propres ailes. Direction donc ta seconde destination, la ville de Manchester, où tu pourras commencer ta nouvelle vie (suivre des études, exercer un métier ...). Ton entrée dans ce groupe t'ouvrira la totalité de la catégorie RP « My Second Destination - Manchester ». Bien sûr tu gardes les accès précédents et contact avec ta famille d'accueil si tu le souhaites.   

๑۩๑ Almost British

Accès dès 4 RP terminés
Bravo ! Tu as fait tes preuves en tant que nouveau citoyen anglais (enfin si on peut dire car tu n'as pas encore la nationalité anglaise mais ça ne saurait tarder). Aujourd'hui la langue et la civilisation anglaises n'ont plus de secret pour toi. Il te reste un rien d'accent mais cela fait tout ton charme auprès des britaniques. Il est temps pour toi de découvrir une nouvelle partie de l'Angleterre que tu n'as pas encore eu l'occasion de visiter, Londres. Ton arrivée dans ce groupe te permet maintenant de pouvoir RP dans la catégorie « My Third Destination - London & Anywhere ». Tu vas pouvoir maintenant retourner dans ton pays natal mais pas seulement puisque tu pourras aussi découvrir le monde et voyager en Angleterre. Comme précédemment, tu continues à avoir accès aux lieux qui t'ont été ouverts.

☂ God save the Queen

Test RP ou achat de la Carte d'identité
C'est le groupe de tous les personnages ayant la nationalité anglaise. Rappel: Il ne vous ai pas permis lors de votre inscription de créer ce type de personnage (hors dérogation après test RP de votre niveau d'anglais). Seuls les personnages ayant obtenu la nationalité anglaise après être passés par le groupe « Almost British » et les multicomptes sont autorisés à faire parti de ce groupe. Il vous donne accès à toutes les catégories pour RP. A savoir: vous pouvez créer un personnage qui sera famille d'accueil pour aider un nouveau membre lors de son arrivée en Angleterre.

Sarah Delaware
BEST PLAYER

Lyov Vassilieff
BEST VOTER

Koon Lee Lyn
BEST MEMBER
W-Hell Come  AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Faithlorn, English learning RPG for beginners

Welcome & Bienvenue sur Faithlorn cher Invité
We're currently in April 2016 into the game.
Nous sommes actuellement en Avril 2016 dans le jeu.

Open / The arrival of the new Mayor in Manchester
 :: My Third Destination - London & Anywhere :: Other Places - Autres Lieux :: Old Memories

Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
My total of posts : 233
My Pounds (£) : 276
I arrived in Faithlorn on : 07/06/2015
I'm currently living in : Manchester, I just left Faithlorn where I was the mayor to be the new mayor of this city.
This is my face
NAME ≈ Edenfield. SURNAME(S) ≈ Agatha Mary Elsa. AGE ≈57 ans. BIRTH PLACE ≈ Cambridge. MARITAL STATUE ≈ Divorcée. JOB/STUDIES ≈ Maire de Manchester. SEXUAL PREFERENCES ≈ hétéro. GROUP IN THE FORUM ≈ Administrators. WHAT I LOOK LIKE ≈ Meryl Streep.

I'm the Mayor of Manchester
Credit(s) : (c) Piichou, Tumblr
My other Faces : Adhira Kmahil, Lizbeth & Sylvia Hodgson

Dear Diary

« More about Me »
All about my objects & Inventary:

Agatha Edenfield
Please call me Madam Mayor
Sam 28 Mai - 17:20

« The arrival of the new Mayor in Manchester »

I just left my ancient position as mayor in Faithlorn. My friend Logan Brooks was now the new mayor of the town. I already knew that my ex position would miss me a lot. Being a mayor of a little town and a mayor of one of the biggest cities of the country was quite not the same job. I would work among sharks and men who didn't like women to be higher positioned than them. It was a new challenge but I would overcome it.

It was 7 pm this evening. I left my apartment in order to go to the town hall where I would take my function as the new mayor. Lots of inhabitants of Manchester were invited and some of my friends. There were some people coming from Faithlorn that I invited and some that I didn't know but who were invited as inhabitants of Manchester.

When I arrived, there were lots of people already arrived and I gave a sign to my friends and Faithlorn inhabitants that I knew. I entered into the gorgeous town hall of the city. I didn't really know it, I just spent some times here but didn't have the time to look at the decorations of the place. I had now some bodyguards and entered into the great hall of the place. I sat just in front of the stage and listened to the speech of the last mayor of Manchester that I would replace.

Piichou (c) 2015 -

_______________๑۩۞۩๑_______________

--------------------------------

๑۩۞۩๑ WOMAN IN A MEN'S WORLD ๑۩۞۩๑
I left my job as mayor in Faithlorn and began a new life in Manchester.
Don't worry, I will be the best mayor in this city since many years.
Revenir en haut Aller en bas
My total of posts : 281
My Pounds (£) : 672
I arrived in Faithlorn on : 08/05/2016
This is my face
England
Credit(s) : White Rabbit (avatar), Solosand (signature), Tumblr (gifs)

Dear Diary

« More about Me »

Philip Dyers
God save the Queen
God save the Queen
Ven 15 Juil - 18:07
The arrival of the new Mayor in Manchester
Le RP est ouvert à toutes et tous

For the arrival of the new mayor, lots of people are invited. I don't know why. Usually when there is a new mayor I'm on the sea. This time I'm one of the invited. I don't like to wear suits and my tie scratch me. I try to make it better as I arrive in the hall. I look around me. People are very well dressed.

I go into the place where people are going and follow them. A woman arrives with some godyguards around her. A woman as mayor of Manchester? Why not, she'll need to be strong to survive, I think. As I try to find a seat I see somebody I know, Ethan, an old friend met in France. I go next to him. - May I to have a seat next to you sir? I say it with a very hilarious.

As I already know he never says no and already know people will neer say no to this question I sit down next to him. Looking to the stage, I see the actual mayor arriving. - I'm so glad to see you Ethan. What do you do here in Manchester? I look at the mayor. He's fat and not very good looking for a mayor I hope the new mayor will be better than him. - He really needs to do something to be better, don't you think? You can be fat and be really good looking too.

Piichou (c) 2015 -

«Phlegm» made in Britain
My total of posts : 608
My Pounds (£) : 758
I arrived in Faithlorn on : 07/09/2015
I'm currently living in : Manchester where I own my shop, Adhi's shop
Simply me

About my Life

In french for this part only - Elle a 29 ans depuis le 1er novembre 2015 ► Sa famille est arrivée d'Inde depuis cinq générations ► Elle aime sa famille mais leur ment sur son métier ► Elle n'a eu que deux petits amis dans sa vie dont un quand elle avait 6 ans ► Elle déteste qu'on la force à faire quelque chose qu'elle ne veut pas et peut décider de faire tout son contraire ► Comme sa famille, elle est très fier de ses origines ► Elle était très douée dans les études mais n'a pas pu faire ce qu'elle voulait ► Enfant elle avait peur des monstres, elle se pose encore la question de leur existence par moment ► Elle sait danser de manière traditionnelle et participe parfois à des manifestations dans sa communauté ► Elle possède une boutique dans le fameux et célèvre centre Arndale

Elle est plusieurs fois tata et adore ses neveux et nièces ► Ils sont huit frères et soeurs dans la famille d'Adhira et elle est l'avant-avant dernière ► Elle était amoureuse d'un jeune homme anglais lorsqu'elle avait 22 ans malheureusement celui-ci l'a trompée après trois ans de relation ► Elle adore le thé et en boit au moins deux à trois tasses par jour ► Elle est toujours souriante même dans les pires moments.

My Relationships

Isha Gajiwala: Isha et moi, nous sommes promis l'un à l'autre depuis notre tendre enfance. Nos parents ont prévu notre mariage depuis de nombreuses années et pourtant, bien que je respecte mes origines et ma cultures, je n'ai pas pu épouser Isha. Je me suis enfouie car je ne voulais pas que l'on décide de mon avenir sans me demander mon avis. Aujourd'hui, il vit dans le même immeuble et ça me fait très peur.

Philip Dyers: J'ai rencontré Philip lors d'une soirée arrosée, le deuxième jour de la nouvelle année. Je n'aurais jamais imaginé qu'une rencontre puisse bouleverser autant ma vie. Ce soir là, il m'a traité comme une véritable princesse. Jamais un homme n'avait eu de geste aussi attentionné envers moi. Aucun de nous ne se rend vraiment compte de ce qui se passe pour le moment.

Ann Rosenwood: Lorsque Philip et moi nous nous sommes rencontrés on s'est tout de suite plu. Seulement les choses entre nous ne sont pas simples de par nos origines mais aussi de par notre entourage. Ann est l'ex fiancée de Philip. Elle est complètement histérique ! Je ne sais pas ce que donnera l'avenir mais je sens qu'elle ne me facilitera pas les choses.
My origins
My other Faces : Lizbeth, Sylvia, Sonniya, Sarah & Agatha

Dear Diary

« More about Me »

Adhira Kmahil
I'm the owner of the Adhi's Shop
I'm the owner of the Adhi's Shop
Mar 23 Aoû - 22:28
Sujet ouvert à tous: L'arrivée du nouveau Maire

I had been living in Manchester since only few years but as I had a shop into the famous Arndale, I was one of the people invited at the arrival of the new mayor of the city. I didn't have any idea of who would replace the actual mayor. I heard quickly when I arrived that it would be a woman named Agatha. I felt proud. A woman as mayor of Manchester, I would never see such a thing into my community.

When I arrived I was dressed with a beautiful long dress which was colored in blue. I had some accessories made into gold as ears, belt and necklace. They really suited to me. I came with some friends for the occasion and as we arrived we tried to find a seat. We succeeded after several minutes. But as I was speaking with some friends I saw someone ... someone I only crossed the way once for the new year but someone I couldn't forget even if I was drunk when we met. I looked at him surprised but glad.

Piichou (c) 2015 -

Welcome to my world ! Adhi's Shop, somewhere you can find anything you want. I think you already saw it, I'm Indian from origins and proud to be.
My total of posts : 219
My Pounds (£) : 377
I arrived in Faithlorn on : 09/08/2015
I'm currently living in : Manchester, but I still have my parents living in the little town of Faithlorn.
This is who I am, a writer

All you need to know about me

29 y.o., I'm a woman who lives in Manchester (and a little bit in Faithlorn when I visit my mother). I'm an University Professor and also a young writer. I don't have any man in my life and I'm proud of it. When you see how ended the love story of my parents ... I prefer to remain alone. I'm kind of teas, english black ones are my favorites. I don't add any milk into my cup of tea, I prefer sugar.

Coming from Faithlorn, countryside of England
Credit(s) : Made by (c) Piichou - 2015
My other Faces : Adhira Kmahil, Agatha Edenfield et Sylvia Hodgson

Dear Diary

« More about Me »

Lizbeth Hodgson
God save the Queen
God save the Queen
Mer 24 Aoû - 1:27
The arrival of the new Mayor In Manchester - (Open)
L'arrivée du nouveau maire de Manchester - (Ouvert)

Agatha was one of my friends. I knew her since she was the mayor of Faithlorn. She staid into our town during many years and now we had to say her goodbye. Well, not really for me, because I had been living in Manchester at that time. We were a couple of people from Faithlorn invited by Agatha. There were lots of long time inhabitants of the town but also the new mayor who seemed to be one the Agatha's friends. I arrived in the town hall without any people around me. I was not late but not a lot of them were already arrived. I was dressed with a black and white dress, smart but not too much. I was a professor in university, I needed to be well dressed if I crossed the way of some of my students. As I arrived I went into the town hall. I took a seat next to two men I didn't know.

- « Good evening gentlemen. »

I didn't add anything else. I didn't know them but I was polite and even if I didn't know these people I would say them good evening. I looked then in the direction of the stage and applauded as everyone present into the town hall. The actual mayor of Manchester was doing a speech that I listened.

Piichou (c) 2015 -

I'm a writer. I love creating universes and
stories about whatever I imagine.
My total of posts : 117
My Pounds (£) : 327
I arrived in Faithlorn on : 07/07/2016
I'm currently living in : Faithlorn and working in Manchester.
This is my face
Credit(s) : (c) Never Utopia, Tumblr, Neon Demon (signature)

Dear Diary

« More about Me »

Ann Rosenwood
God save the Queen
God save the Queen
Dim 28 Aoû - 23:41
I am a journalist. My job is to be present for each event of the grand city of Manchester. I know the future mayor she was the mayor of the little town I am living now. I am proud to see a woman becoming the mayor of the second city of England.

As everyone present at this event, I was invited. I have my camera and cameraman is present too. I will not work with him, I am journalist for a newspaper not news TV channel but my colleagues of them are present too.

I arrive with beautiful clothes as everyone. I take my notebook as I arrive. I write down the name of people who are known and well known by Manchester inhabitants. I go inside and take a seat next to a woman and some men. We are waiting for the arrival of the actual mayor and new mayor.

The first one to arrive is the actual mayor. I take some photos of him and listen carefully his speech in order to resume then his telling. I change my pen as soon as he finishes to speak. I know that the new mayor will arrive in a second so I take my camera for the second time.

"Chaque personne qu’on s’autorise à aimer, est quelqu’un qu’on prend le risque de perdre" ~ Essaie de garder cette sensation. Parce que si tu la laisses s’en aller... — Skin.
My total of posts : 646
My Pounds (£) : 841
I'm currently living in : Faithlorn
This is my face - David Tennant
# My relationships : #

My name is Logan Brooks. I'm Faithlorn's mayor. I want to introduce my relationships. If you want to know more please look my links topic.

# My family #
- My Daughter : Grace Mary Brooks -

- My ex-wife: Katie T. Boyd -

- My brother: Jack Brooks -

- My father : John Brooks -

- My future wife xD Lizbeth Hodgson -

- My future mother in law Sylvia Hodgson -

# My friends #
-A very good friend, Agatha Edenfield

- Un ami, Philip Dyers -

# My enemies #

Ethan Fawkes

# Other relationships #
- A young I host in Faithlorn, Koon Lee Lyn -

All things come to him who waits!
England
Credit(s) : Piichou
My other Faces : Juliet Wellington - Rowan T. Winstons - John Brooks - Audrey Duval

Dear Diary

« More about Me »

Logan Brooks
Please call me Mister Mayor
Mer 28 Sep - 22:19
SUJET OUVERT À TOUS: L'ARRIVÉE DU NOUVEAU MAIRE

I'm the new mayor of Faithlorn. Today is a special one. My friend Agatha who let me the mayor function in Faithlorn becomes the Manchester 's Mayor. I want to be here for her. I leave Faithlorn in the middle of the afternoon for a professional meeting in Manchester. I just ended it and join the reception organised for the arrival of the new mayor in Manchester. Of course I'm wearing a suit, but for once it was not a totally black one.

I see some people coming from Faithlorn and I shake the hand of each one of them. Then I join a sort of "VIP part" with some other politicians. This is new thing for me. I see Miss Hodgson seat near two mens. One of them is a friend, it's not the case of the other one. I stop near them.

-"Good evening Philip."

I shake his hand.

-"Nice to see you again Lizbeth."

I hesitate a few second. It's not the place to give a kiss on a cheek to a women even if it's a pretty one. I shake her hand too and just get enough time to made a sign to the other guy. I'm pushed by that kind of guy who haven't enough time. I follow the others and seat on the place booked for me. I need to become accustomed with the fact that I will not choose my place in that kind of reception now. The previous mayor is making his speech. I cross Agatha's look and smile to her.

Piichou (c) 2015 -

In too much discourse, truth is lost.

Welcome to Faithlorn !

Spare the rod and spoil the child

Spoiler:

My total of posts : 233
My Pounds (£) : 276
I'm currently living in : Manchester, I just left Faithlorn where I was the mayor to be the new mayor of this city.
This is my face
NAME ≈ Edenfield. SURNAME(S) ≈ Agatha Mary Elsa. AGE ≈57 ans. BIRTH PLACE ≈ Cambridge. MARITAL STATUE ≈ Divorcée. JOB/STUDIES ≈ Maire de Manchester. SEXUAL PREFERENCES ≈ hétéro. GROUP IN THE FORUM ≈ Administrators. WHAT I LOOK LIKE ≈ Meryl Streep.

I'm the Mayor of Manchester
My other Faces : Adhira Kmahil, Lizbeth & Sylvia Hodgson

Dear Diary

« More about Me »

Agatha Edenfield
Sam 8 Oct - 0:22

I was still sitting on the first row of the great room. I was listening to the speech of the ancient mayor. I didn't like his look but he was a wise man. As he finished his speech he introduced me and I went on to the stage. I was smiling to my new city, my new home. I went in front of the microphone and started my own speech. It was my time.

- « I wish you a very good evening Manchester. I'm Agatha Edenfield, the new mayor of your city. I know some of you and will discover the others but I'm glad to be here and to be your new mayor. I'm proud of this city. Manchester is one of the biggest cities in the United Kingdom, I promise to develop it as much as I can and more ... »

I'm not writing down all my speech because it's not the most important part of the evening. As I had finished my speech, I think a quarter of hour after beginning, I proposed to everyone to have drink in the room next to the great one of the town hall.

- « ... Thank you so much for having listened my speech during all this time. I propose you now to have a drink into the next room of the town hall where some cocktails and food are waiting for us. I wish to all of you a nice evening and Bon appétit. »

I said the last words into french. I loved this language and I had the habit to talk into it. I knew also that some of the inhabitants of Manchester were rooted in France are coming from this country that I really liked. I went out of the stage and joined all my bodyguards to go to the room of the cocktails. I would go to see the ones who I knew and discover the others.

Piichou (c) 2015 -

๑۩۞۩๑ WOMAN IN A MEN'S WORLD ๑۩۞۩๑
I left my job as mayor in Faithlorn and began a new life in Manchester.
Don't worry, I will be the best mayor in this city since many years.
My total of posts : 219
My Pounds (£) : 377
I arrived in Faithlorn on : 09/08/2015
I'm currently living in : Manchester, but I still have my parents living in the little town of Faithlorn.
This is who I am, a writer

All you need to know about me

29 y.o., I'm a woman who lives in Manchester (and a little bit in Faithlorn when I visit my mother). I'm an University Professor and also a young writer. I don't have any man in my life and I'm proud of it. When you see how ended the love story of my parents ... I prefer to remain alone. I'm kind of teas, english black ones are my favorites. I don't add any milk into my cup of tea, I prefer sugar.

Coming from Faithlorn, countryside of England
Credit(s) : Made by (c) Piichou - 2015
My other Faces : Adhira Kmahil, Agatha Edenfield et Sylvia Hodgson

Dear Diary

« More about Me »

Lizbeth Hodgson
God save the Queen
God save the Queen
Mar 11 Oct - 23:30
The arrival of the new Mayor In Manchester - (Open)
L'arrivée du nouveau maire de Manchester - (Ouvert)

The two men sitting next to me answered to my greetings. But as they finished another man arrived. A one I started to well know now. It was Logan. Logan Brooks, the new mayor of Faithlorn and a friend of mine since our first meeting. When he arrived I stand from my chair as the others. I stared at him fascinated by his look and fascinated by simply him. Quickly I understood he recognized me. He talked to me a little bit more than the ones next to me. I smiled to his greetings.

- « My pleasure mister Brooks. »  

I was not able to say anything else. I think my eyes were sparkling but I couldn't know it. Logan shook my hand. I felt a little bit surprise and frustrated first but I understood why he did it. I sat down again and listened to the speech of Agatha. It was really impressive to see her like that, like that great business woman arrived at one of the highest level of politic. Her speech was great and when she finished she told us to go to the next room in order to benefit from the buffet. As everyone I stand from my chair and joined the mood at the cocktail. As I arrived into the room, I just have the time to congratulate Agatha before her disappearing.

Piichou (c) 2015 -

I'm a writer. I love creating universes and
stories about whatever I imagine.
Biography Relationship RP following Inventory Diary [url=]Phone[/url] [url=]Network[/url]
My total of posts : 271
My Pounds (£) : 584
I arrived in Faithlorn on : 21/08/2016
This is my face

- 1963 : Naissance de Mark Hodgson
- 1975 : Premier job à Paris chez un coucin éloigné
- 1977 : Retour à Faithlorn
- 1978 : Premier amour : Mary
- 1979 : premier chagrin d'amour : Mary
- 1980 : Rencontre de Sylvia quelques jours avant ses 18 ans, coup de foudre
- 1980 : Mark se décide à faire évoluer sa relation avec Sylvia après quelques mois seulement poussé par son meilleur ami Julian.
- 1981 : Permis voiture en poche + Acquisition de la Renault 16
- 1983 : La relation avec Sylvia est beaucoup moins platonique
- 1985 : emménagement avec Sylvia à Manchester
- Février 1985 : Naissance des jumeaux Laureen et Maxim
- Eté 1985 : Mariage de Sylvia et Mark
- 1988 : Naissance de Lizbeth
- 1988 : Création de mon entreprise: Future In Your Hands
- 1995 : Naissance d'Emma
- 1998 : Début de liaison avec Evannah
- 2000: Demande de divorce déclenchée et Naissance de Beth
- 2002 : Divorce prononcé entre Sylvia et Mark
- 2003 : Naissance de Sarah
- Ete 2006 : Mariage de Evannah et Mark
- 2007 : Naissance des jumeaux Christopher et Dylan
- 2015 : Décès du père de Mark
- 2016 : Déménagement à Faithlorn, la mère de Mark est gravement malade.

Sa famme : Evannah Hodgson
Son ex femme : Sylvia Hodgson
Ses enfants :
- Maxim Hodgson
- Laureen Hodgson
- Lizbeth Hodgson
- Emma Hodgson
- Beth Hodgson
- Sarah Hodgson
- Christopher Hodgson
- Dylan Hodgson

Ses frères et soeurs : UC
England
My other Faces : Gavin Hawke

Dear Diary

Mark Hodgson
God save the Queen
God save the Queen
Lun 17 Oct - 0:01

Mark still have an house in Manchester. It's in location since his moving to Faithlorn. He receives an invitation for the arrival of the new mayor in Manchester at his Future-In-Your-Hands offices. He spend the day in Manchester for some meetings with Manchester team. Evannah join him at the end of the day.  There's some shower in the office for the employees who wants to made some activity during the lunch break. Mark use it and dress with  the black suit that Evannah gives to him. He adds a cravat because he likes it. I perfectly knows that lot of business mens don't use it since some years. Mark thinks that it completes his style. He cleans his glasses. He's not wearing it every time but he has a headache.

He leaves F-I-Y-H with Evannah. It's time to join the party. Childrens are in Faithlorn with the au pair. He arrives with some colleagues. He welcomed some friends and partners. Then he join the room where the speech will be said. He found some seats for Evannah, him and friends. Once he was seat. He realizes that his daughter is not far away. Evannah realizes it too. He's squeezes his hand and keep his attention on the speech saying nothing when he cross her looks. He's not also disappointed than in Faithlorn. Agatha will be a good mayor for Manchester. He has no doubt about it. He listens to her speech. He stand of his chair as quickly as he can and takes a cocktail that somebody gives to him.

Piichou (c) 2015 -

You can find Capulet and Montague in the same family. Welcome to Hodgson family where duality represent their all life.
My total of posts : 646
My Pounds (£) : 841
This is my face - David Tennant
# My relationships : #

My name is Logan Brooks. I'm Faithlorn's mayor. I want to introduce my relationships. If you want to know more please look my links topic.

# My family #
- My Daughter : Grace Mary Brooks -

- My ex-wife: Katie T. Boyd -

- My brother: Jack Brooks -

- My father : John Brooks -

- My future wife xD Lizbeth Hodgson -

- My future mother in law Sylvia Hodgson -

# My friends #
-A very good friend, Agatha Edenfield

- Un ami, Philip Dyers -

# My enemies #

Ethan Fawkes

# Other relationships #
- A young I host in Faithlorn, Koon Lee Lyn -

All things come to him who waits!
England
Credit(s) : Piichou
My other Faces : Juliet Wellington - Rowan T. Winstons - John Brooks - Audrey Duval

Dear Diary

« More about Me »

Logan Brooks
Lun 14 Nov - 20:54
SUJET OUVERT À TOUS: L'ARRIVÉE DU NOUVEAU MAIRE

I listen Agatha's speech. She makes me smile with her french comment. I'm not bilingual but Agatha is a friend. With time, I remember few french words. I applaud her. I leave my chair and follow the others until the next room. With lot of difficulties, I join Agatha and congratulates her. She continue her way. I ear a voice. It's the one which is haunting me since few weeks. I can't understand why but I want to discover her more and more. I can see her. I take two cocktails on a waiters tray. I force the passage in the crowd and finally join Lizbeth. I offers her a cocktail.

-"Maybe we should be together more than twenty seconds."

Anybody could convince me to leave my place. I hope that she will not ask me to go away.

-"Does it was a good teaching day?."

Working subject is a classical subject of conversation. I'm looking at her and don't ear my name's call. My apologizes to the one who's calling me.

Piichou (c) 2015 -

In too much discourse, truth is lost.

Welcome to Faithlorn !

Spare the rod and spoil the child

Spoiler:

Dear Diary

Contenu sponsorisé
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut